söndag 12 juli 2015

testföreställning

Jag lovar och lovar att jag ska blogga oftare och komma med nyheter oftare. Och så händer det ingenting...................

Men nu på torsdag händer det en grej, som mina Facebook-vänner redan har haft möjlighet att läsa om. Fast jag vet ju att alla inte har Facebook, så det är bäst att skriva här också. (Måste nog medge att Facebook är en av de främsta anledningarna till att bloggandet glöms bort. Facebook slukar liksom det mesta av internet-tiden... på gott och ont.)

Hur som helst, på torsdag tänker jag testa en idé till en föreställning. Det blir lite "greatest hits" men i en ny, rolig förpackning kan man säga. (Eller jag hoppas att den är rolig... Det är det jag ska testa.)

Eftersom detta är en grej som jag vill testa så blir det gratis inträde.

Detta går av stapeln på Kafé Klavér i Stockholm, nu på torsdag den 16e juli kl 19. (Rutger Fuchsgatan 5, Stockholm)

Den som vill försäkra sig om en plats som testpublik till denna föreställning, rekommenderas att maila till sent@flinkultur.se. (Detta är om det skulle bli fullbokat. Det går förstås bra att bara dyka upp där och då också, men då har ni inte garanterad plats ifall det blir fullt.)

För den som "är på Facebook" så finns det ett event här.

Hoppas vi ses, och att ni har en trevlig sommar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar